ارتباط با خدا
پنج شنبه 17 فروردين 1392برچسب:, :: 19:36 ::  نويسنده : حمیدرضا حسینی

السلام علیک یا ابا صالح المهدی ادرکنی

السلام علی المهدی الذی وعد الله عز و جل به الامم

 

السلام علیک یا ابا عبد الله الحسین

السلام علیک یا ابا الفضل العباس

زراره از وجود مقدّس امام صادق(علیه‌السلام) پرسید که شیعه در زمان غیبت مولا و صاحب عصر، حجّة بن الحسن العسکری(علیه‌السلام) چه دعایی بخوانند و حضرت(علیه‌السلام) فرمودند: «اللّهمّ! عرّفنی نفسک فإنّک إن لم تعرّفنی نفسک لم أعرف نبیّک! اللّهمّ! عرّفنی رسولک فإنّک إن لم‏تعرّفنی رسولک لم أعرف حجّتک! اللّهمّ! عرّفنی حجّتک فإنّک إن لم تعرّفنی حجّتک ضللت عن ‏دینی! »

 

 

نظر یادتون نره.

 


نظرات شما عزیزان:

Montazer
ساعت19:06---17 فروردين 1392
با سلام من مدير وب منتظران ظهور هستم ، وب جالبي داريد من هم يك وب دارم ، اميدوارم بهم سر بزني من با تبادل لينك موافقم اگه تو موافقي بگو تا لينكت كنم.







http://montazeranezohor1.lxb.ir


Montazer
ساعت18:57---17 فروردين 1392


کسب در آمد آنی از اینترنت


سلام وقت عالی بخیر


شما را به سایت درآمد زای عالی دعوت می کنم هر بازدید کننده مساوی است با درآمد پس بازدید بیشتر مساوی است با درآمد بیشتر


عضویت شما =درآمد عالی از اینترنت


این فرصت عالی را از دست ندهید.



.

.

.

.

براي@حمايت@از ما نام معرف را عرض نكنيد.

باتشكر فراوان،

Montazer


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
فروشگاه ساعت مچیhttp://">فروشگاه ساعت مچی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ارتباط با خدا و آدرس hamidrezahosseini.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 199
بازدید کل : 67629
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا

استخاره با قرآن
استخاره با قرآن

ساعت فلش مذهبی